TUC 3m Lab
 
CSS MenuMaker

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

    


 

 4η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Εκπαιδευτικό υλικό τεχνικών CAM

 

Π13: Τεχνική έκθεση με εκπαιδευτικό υλικό για την τόρνευση σε εργαλειομηχανές με ψηφιακή καθοδήγηση (15) / m3

Το παραδοτέο αυτό περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό υλικό για κατεργασία τόρνευσης με ψηφιακή καθοδήγηση, για διάφορους ελεγκτές και αντίστοιχα λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορές στον κώδικα καθοδήγησής τους. Το υλικό είναι χωρισμένο σε 3 επίπεδα δεξιοτήτων όπου στο ευκολότερο επίπεδο ο εκπαιδευόμενος θα ενημερώνεται άμεσα για τη σωστή απάντηση ή δραστηριότητα που εκτελεί, ενώ στο δυσκολότερο επίπεδο δεν θα έχει καμία πληροφορία για την ορθότητα των κινήσεών του μέχρι τη δημιουργία του τέλειου τελικού αντικειμένου. Παρακάτω παρουσιάζονται μερικά στιγμιότυπα από το παραδοτέο αυτό:

 

 

Π14: Τεχνική έκθεση με εκπαιδευτικό υλικό για το φραιζάρισμα σε εργαλειομηχανές με ψηφιακή καθοδήγηση (20) / m3

Το παραδοτέο αυτό περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό υλικό για κατεργασία φραιζαρίσματος με ψηφιακή καθοδήγηση, για διάφορους ελεγκτές και αντίστοιχα λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορές στον κώδικα καθοδήγησής τους. Το υλικό είναι χωρισμένο σε τρία επίπεδα δεξιοτήτων, όπου στο ευκολότερο επίπεδο ο εκπαιδευόμενος θα ενημερώνεται άμεσα για τη σωστή απάντηση ή δραστηριότητα που εκτελεί, ενώ στο δυσκολότερο επίπεδο δεν θα έχει καμία πληροφορία για την ορθότητα των κινήσεών του μέχρι τη δημιουργία του τέλειου τελικού αντικειμένου. Παρακάτω παρουσιάζονται μερικά στιγμιότυπα από το παραδοτέο αυτό:

 

 

Π15: Τεχνική έκθεση για την κατεργασιμότητα υλικών κατάλληλη επιλογή εργαλείων και συνθηκών στις μηχανουργικές κατεργασίες με αφαίρεση υλικού (25) / CNC Solutions

Το παραδοτέο αυτό περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό υλικό για τις κατεργασίες με αφαίρεση υλικού, τις συνθήκες κοπής, την κατάλληλη επιλογή εργαλείων και υλικών, κ.λπ. Περιγράφονται αναλυτικά οι συνθήκες ενός πραγματικού μηχανουργείου έτσι ώστε οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχοντες στο παιχνίδι να έχουν την ευκαιρία να ανταποκριθούν σε πραγματικά καθημερινά προβλήματα, όπως η επιλογή του κατάλληλου υλικού, το καλύτερο εργαλείο κοπής και να αποφασίσουν για τις συνθήκες κοπής σχετικά με το κατεργαζόμενο υλικό και το εργαλείο κοπής. Σύμφωνα με το επίπεδο δεξιοτήτων του παιχνιδιού θα υπάρχουν άμεσες πληροφορίες που θα ενημερώνουν εάν υπάρχουν λάθη στις επιλογές ή όχι.

 

Π16: Ενσωμάτωση εκπαιδευτικού υλικού στο λογισμικό του παιχνιδιού (28) / MUSIC

Γίνεται ενσωμάτωση του εκπαιδευτικού υλικού που δημιουργήθηκε στην 4η ενότητα προκειμένου να δοκιμαστεί αρχικά από τα μέλη της ερευνητικής ομάδας και έπειτα από αντιπροσωπευτικό δείγμα εκπαιδευομένων.

 

Π17: Τεχνική έκθεση: Αποτελέσματα και προτάσεις μετά την εφαρμογή του παιχνιδιού (20) / CNC Solutions

Πρόκειται για τεχνική έκθεση με τα αποτελέσματα από τις δοκιμές του παιχνιδιού. Θα δοκιμαστούν ορισμένα πρότυπα εργασίας, θα υπάρχουν δοκιμαστικά α-πρότυπα δοκιμασμένα από τους καθηγητές, β-πρωτότυπα δοκιμασμένα από τους φοιτητές και εκπαιδευτικούς και το τελικό προϊόν που θα κυκλοφορήσει για ευρύτερη δοκιμή. Τα α-πρωτότυπα θα είναι σε στοιχειώδες επίπεδο χρησιμοποιώντας έναν τύπο χειριστηρίου μηχανής, ενώ τα β-πρωτότυπα θα περιλαμβάνουν όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και τους τρεις τύπους ελεγκτών που θα χρησιμοποιήσει η κοινοπραξία. Και τα δύο πρωτότυπα θα περιλαμβάνουν εκπαιδευτικό υλικό για τις κατεργασίες με ψηφιακή καθοδήγηση σε κέντρο τόρνευσης και κέντρο κατεργασίας (φραίζα). Ο σκοπός των πρωτοτύπων είναι να ελέγξουν την εγκυρότητα του υλικού και την αλληλεπίδρασή του με το αναπτυγμένο παιχνίδι και επίσης να αξιολογήσουν την απόδοση και την αποτελεσματικότητά του στην παράδοση του υλικού στο χρήστη.

 

Π18: Τεχνική έκθεση με τις βελτιστοποιήσεις του παιχνιδιού (24) / CNC Solutions

Τα αποτελέσματα που προκύπτουν, εμπλουτίζουν βάση δεδομένων για τη βελτιστοποίηση, τόσο της ίδιας της πλατφόρμας του παιχνιδιού όσο και του αντικειμένου εκμάθησης. Το παραδοτέο αυτό περιλαμβάνει μια τεχνική έκθεση με τις βελτιστοποιήσεις που εφαρμόστηκαν μετά τις δοκιμές και τις αξιολογήσεις των χρηστών, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα πλήρως λειτουργικό παιχνίδι.

 

Π19: Τελικό παιχνίδι (28) / MUSIC

Το παραδοτέο αυτό περιλαμβάνει το πλήρες παιχνίδι εκμάθησης CAM συμπεριλαμβανομένου βελτιστοποιήσεις που προέκυψαν.

 

 

                                                      Technical University of Crete      School of Production Engineering & Management      Contact